25 miniemerytur - Jakub B. Bączek







25 miniemerytur - Jakub B. Bączek
Wydawnictwo: STAGEMAN POLSKA, 2017
Liczba stron: 239

Jakub Bączek, Polski młody emeryt, który przez 50% czasu pracuje a resztę czasu przeznacza na swoje mini wyprawy, miniemerytury.
Chcesz więc osiągać wybitne rezultaty? Odpoczywaj! ...Wypoczęty stajesz się kreatywny, a to doprowadza do wynajdywania dźwigni, za pomocą których możesz osiągnąć lepsze rezultaty niższym wysiłkiem.  

Przyznam się, że czytałam kilka książek znanych coachów, ale często miałam wrażenie, że mówią mądrze i dobrze, ale ogólnikami, dużymi słowami, pięknymi tezami, ale nie miałam konkretów, nie miałam przedłożenia ich słów na moje życie, prostych przykładów, jak zastosować pokazywane metody, kroki, sposoby w codziennym życiu. 


Czemu w związku z tym sięgnęłam po książkę Jakuba Bączka? Dla mnie jego najlepszą rekomendacją było, że współpracował z naszymi siatkarzami, którzy przy jego, między innymi pomocy, osiągnęli mistrzostwo. Czy to nie przekonuje, że jednak naocznie można było zobaczyć, że jest skuteczny w tym co robi?


Z czego jestem bardzo zadowolona książka zawiera dużo informacji zarówno wiedzy teoretycznej ale również bardzo trafnych przykładów, zastosowań w życiu każdego z nas. Napisany jest językiem, który zrozumie każdy i ma ochotę niektóre albo chociaż część informacji zastosować w swoim życiu, np. miej plan/opcję B, masz auto? w weekendy możesz jeździć na taksówce, umiesz szyć? rób drobne przeróbki, zamówienia dla innych. Po pierwsze dzięki dodatkowym środkom możesz mieć kasę na realizację swoich celów, marzeń, ale również opcję, gdyby w pierwszej pracy coś poszło nie tak. Ucz się języków, codziennie po trochu ale systematycznie, nie wydając kasy, używając narzędzi, które są powszechnie, za darmo dostępne, ale poświęcając tylko albo aż swój czas.


Jakub Bączek nie obiecuje gruszek na wierzbie, czy chociażby, że wszyscy osiągną to co on, a już na pewno nie stanie się to z dnia na dzień. Wszystko wymaga NASZEJ pracy, nikogo innego, bo jak sam wielokrotnie powtarza: "marzenia się nie spełniają, ale marzenia się SPEŁNIA!"

Etykiety: , ,